Pz.Kpfw. III Ausf. N 18. Pz.Div. Kursk 1943 (Dragon #6474 1:35)

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Henrik R

Re: Pz.Kpfw. III Ausf. N 18. Pz.Div. Kursk 1943 (Dragon #6474 1:35)

Inlägg av Henrik R »

Shit vad snyggt det blir! Rätt mycket moment man inte behöver göra som "airman" måste jag säga. Alla dessa hjul t.ex. Men hur som helst så imponeras jag av hur himla snyggt det blir.
Urban Gardini
Namn: Urban Gardini
Kontakt:

Re: Pz.Kpfw. III Ausf. N 18. Pz.Div. Kursk 1943 (Dragon #6474 1:35)

Inlägg av Urban Gardini »

Tackar! Jo, det skiljer sig en hel del. Nu är det rätt så enkelt att bygga markmål om man kör med alla luckor stängda. Det blir bara komplicerat om man som jag nu har valt att göra försöker få till en inredning eftersom man då tappar en massa momentum med målningen och måste tänka till lite hur man ska lägga upp det hela. Nu har jag främst byggt flyg i 1:72 de senaste åren så det är en hel del tillvänjning att bygga 1:35 igen. Men kul är det!
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
Skriv svar