Byggda modeller 2015.

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
easy_company
Namn: Henrik Persson

Re: Byggda modeller 2015.

Inlägg av easy_company »

SvenYoung skrev:Du har haft en grym byggtakt det här året, Henrik! Min absoluta favorit är LAV25:an, mest för att jag är pansarbyggare men också för att målnings- och vädringsarbetet är kanonfint utfört!
Tackar, men var inte främmande för nya människor här på forumet. Nu vet jag varför många går till modellbygge i fokus istället...
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Blev lite fundersam här. Jag var missat många bokslut här och den enkla anledningen är att jag håller på att lägga lack på mitt nu ganska sena projekt. Har förövrigt tagit hela dagen idag.
Jag tror att låg respons Nu beror på att de flesta är offline pga jul nyår.
Hur som helst så har du ett imponerande bokslut. Mycket bra för att vara rätt ny på modellandet
easy_company
Namn: Henrik Persson

Inlägg av easy_company »

Henrik R skrev:Blev lite fundersam här. Jag var missat många bokslut här och den enkla anledningen är att jag håller på att lägga lack på mitt nu ganska sena projekt. Har förövrigt tagit hela dagen idag.
Jag tror att låg respons Nu beror på att de flesta är offline pga jul nyår.
Hur som helst så har du ett imponerande bokslut. Mycket bra för att vara rätt ny på modellandet
Tyck vad du vill, jag skrev vad jag tyckte helt enkelt....
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
SvenYoung
Namn: Sven Young

Inlägg av SvenYoung »

Hej Henrik,

Jag brukar inte vara främmande för någon, varken nya eller gamla vänner, här på forumet. Dock har jag haft ett år där modellbygge inte har kunnat få så hög prio. Nytt jobb februari 2015, och - tråkigt nog - en mer eller mindre total avsaknad av bygglust under en längre tid har gjort att modellbygget har varit mycket magert i år, och det gäller även mitt deltagande på forumet och våra byggmöten i Malmö, tyvärr.

Som jag skrev i din tråd på allmänna forumet idag (som verkar ha försvunnit nu) så har inte jag eller någon annan någon avsikt att göra att nya medlemmar inte känner sig välkomna. Tycker dessutom at du och jag har haft bra utbyten "offline" via personliga meddelanden. Om jag har gjort något (eller inte gjort något) som har fått dig att känna dig utanför, vill jag verkligen be om ursäkt för det, för det har aldrig varit min avsikt.

Fortsätt att bygg och förgylla det här forumet med dina byggen, det vore jättesynd om du gav upp, och ännu tråkigare för mig om det är något jag har gjort/inte gjort som orsakar detta.
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Skriv svar