Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tackar så mycket Björn.. Kul att mina idéer uppskattas Ännu roligare att jag, grundat i Stellans och din kommentar, numer har en speciell stil/känsla Mer komma skall..
Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Din stil är så välgrundad att jag faktiskt har en Golden Like i min ägo, du skulle fått den på tävlingen i Riga men det blev ju en del mankemang... Du får den på kommande månadsmöte.
Nu börjar det bli stressigt... Open närmar sig med stormsteg och mitt dio för 20-talet klassen är långt ifrån klart..
Lilla brödboden närmar sig, men jag har ännu alla figurer kvar att måla... Hur skall det gå?!
Lägger upp en liten "in progress" bild.. (fast så mycket till "progress" är det inte )
Mvh Micke
Trevligt! Känns som om jag ska gå och ta en frukostmacka till. Ska dessutom visa det här för min dotter som gillar "Familjen Bliss magiska bageri" och som tjatar på mig att vi ska bygga bageriet! Nu lär jag inte komma undan längre !
Tackar Magnus.. Känns att även jag behöver lite magi för att hinna bli klar med denna innan Open, men så länge det finns tid finns det hopp
Njut av frukostmackan!!
Mvh Micke
Nu är Open avklarat och jag kom på att slutresultatet av mitt temaprojekt ej uppvisats här
Det gick tämligen bra på Open med detta lilla dio, och det var kul med alla positiva omdömen från både publik och vänner! Tackar...
Nedan lite bilder!
Mvh Micke
Översikt
Brödkön
Baksidan
Andra baksidan
Snattaren