F-105G Thunderchief 1:32 och stegarna nu klara!
Re: F-105G Thunda Chef 1:32
Skickligt inpassat Henrik!
Jag antar att det ska bli en Wild Weasel? Här kan du få åka med på ett uppdrag: http://www.airspacemag.com/military-avi ... ch-206258/. Håll i dig, och håll koll på radarscopet...
Hälsningar
Magnus
Jag antar att det ska bli en Wild Weasel? Här kan du få åka med på ett uppdrag: http://www.airspacemag.com/military-avi ... ch-206258/. Håll i dig, och håll koll på radarscopet...
Hälsningar
Magnus
-
- Kontakt:
Den ser brutalt stor ut! Ser fram emot en storleksjämförelse, jag (som inte är helt hemma på amerikanskt flyg) har fram till nyligen alltid trott att den var betydligt mindre än den i själva verket är.
Ser bra ut det där med allt resin bortkapat.
Björn, den är rejält stor, och hög tröskel innan man kommit in i den. Luftintagen hör till de brutalaste i flygvärlden. Ta en titt på Republics (R)F-84-serie så ser man släktskapet. Max startvikt är nästan 24 ton!!! Höjden är 6 meter. 10 meter spännvidd och 20 meter lång...
Björn, den är rejält stor, och hög tröskel innan man kommit in i den. Luftintagen hör till de brutalaste i flygvärlden. Ta en titt på Republics (R)F-84-serie så ser man släktskapet. Max startvikt är nästan 24 ton!!! Höjden är 6 meter. 10 meter spännvidd och 20 meter lång...
Stellan Schroeder Englund
-
- Namn: Lennart Alvhult
Stiligt plast jobb Henrik" //Lennart
Tjo! jag lovar inom kort att ge er en storleks comparison. Den är sjukt stor. Klart största 32:an hittills. Men inte för att säga för mycket så har jag en ännu större 32:a här hemma som ska byggas innan Open 16. Nämligen en SU-27 Flanker på hela 70 cm med grotesk vingarea!
-
- Kontakt:
20 meter! Jösses! Vilken best! Men den är väl lite som Mirage IV, det är något i konstruktionen som gör att den ser mindre ut än vad den egentligen är. Det var ju en fascinerande epok där när maskinerna plötsligt blev så sabla stora. En till i samma kategori är TSR-2.
Och du ska alltså bygga en Su-27! Очень хорошо , товарищ!!! Den har jag faktiskt sneglat på, men insett att det inte riktigt är i min storleksklass. Ska bli fantastiskt kul att se den också!
Och du ska alltså bygga en Su-27! Очень хорошо , товарищ!!! Den har jag faktiskt sneglat på, men insett att det inte riktigt är i min storleksklass. Ska bli fantastiskt kul att se den också!
Hallå hallåååå!
Det är ju f-n att man inte blev klar i år med min Thunerchief! Det var banneme på målsnöret nästan. 1 vecka till liksom.
Hur som helst så vad tror ni? Lack före nyår?
Nu är Vietnamkammo inte det roligaste att lägga, men det kommer bli intressant i alla fall.
Slipad och klar!

Det är ju f-n att man inte blev klar i år med min Thunerchief! Det var banneme på målsnöret nästan. 1 vecka till liksom.
Hur som helst så vad tror ni? Lack före nyår?
Nu är Vietnamkammo inte det roligaste att lägga, men det kommer bli intressant i alla fall.
Slipad och klar!

Vad har du emot Vietnam-camo? Jag tycker det är skitkul! Har faktiskt blivit mer av målare än byggare på senare år!
Hälsningar
Magnus
Hälsningar
Magnus
Ser ju strålande ut 
SEA kammo som är så fint.....fast jag gillar Asia minor kammot bättre

SEA kammo som är så fint.....fast jag gillar Asia minor kammot bättre

Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work