Stor tack till dig Urban.Urban Gardini skrev:Vad du än sätter igång på ditt byggbord blir fantastiskt Charles! Imponerande och mycket trevligt att beskåda även för en som mig som inte alls är intresserad av lastbilar och civilt. Kudos!

Stor tack till dig Urban.Urban Gardini skrev:Vad du än sätter igång på ditt byggbord blir fantastiskt Charles! Imponerande och mycket trevligt att beskåda även för en som mig som inte alls är intresserad av lastbilar och civilt. Kudos!
SvenYoung skrev:Helt makalöst arbete igen, Charles. Vädringen, inte minst färgnyanseringen/slitage på däck, är som att titta på ett riktigt fordon. Bland den mest realistiska vädringen jag har sett (detta gäller även din andra lastbil som du postade här för en tid sedan).
Super job, Maestro!
Lennart 12 skrev:Typisk X stats tradare. Skiter i underhållet, rullar 16 -18 timmar i stöten, i stället för lagstadgade 11, ryker som en skorsten, och slicks" runt om !
Snyggt som vanligt Tiking//Lennart
Finns oftar ritningar eller walk around bilder på nätet.Stellan skrev:Fantastiskt arbete! Älskar arbetsmaskiner men vet inte ett skvatt om hur de är konstruerade eller hur ledningar och dylikt ska dras och därför bygger jag aldrig sådant...