Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Janne.S skrev:Tacl Johan
Irak?
Kul att du funnit tiden hoppas jag på storslagna resultat !
Lite längre bort Janne, Förenade Arabemiraten där jag varit ett antal gånger både i jobbet och privat. Har sett en hel del av deras flyg live och har en Kinetic F-16 block 60 liggandes på hyllan Deras uppvisningsgrupp Al Fursan är riktigt duktiga, flyger Aeromacchi precis som Frecce Tricolori och har gått i skolning hos dom...
Storslagna resultat... Njaae, det får vi väl se hur det blir med det. Börjar närma mig målningsskedet på min drake i alla fall, och där kan mycket gå snett nu när man inte har sprutat mycket de senaste åren...
/Johan
Ja de har lite skoj i sitt flygvapen.....jag har ett par Mirage 2000 som ska bli UAE
Janne.S skrev:Tacl Johan
Irak?
Kul att du funnit tiden hoppas jag på storslagna resultat !
Lite längre bort Janne, Förenade Arabemiraten där jag varit ett antal gånger både i jobbet och privat. Har sett en hel del av deras flyg live och har en Kinetic F-16 block 60 liggandes på hyllan Deras uppvisningsgrupp Al Fursan är riktigt duktiga, flyger Aeromacchi precis som Frecce Tricolori och har gått i skolning hos dom...
Storslagna resultat... Njaae, det får vi väl se hur det blir med det. Börjar närma mig målningsskedet på min drake i alla fall, och där kan mycket gå snett nu när man inte har sprutat mycket de senaste åren...
/Johan
Ja de har lite skoj i sitt flygvapen.....jag har ett par Mirage 2000 som ska bli UAE
Mirage:arna är också snygga i deras camo. Och dom brötar på rätt bra när dom drar på vid lättning... Ljuv musik