J 35 Draken x 17 - massor av skåpmat
Re: J 35 Draken x 17 - massor av skåpmat
Supersnygga. Särskilt den senaste 48:an. Den är maaaagiskt. 

holst
CU@C4
CU@C4
Underbara modeller. Tänk om man kunde få en kurs i hur man målar en riktigt solblekt Draken på bästa sätt. Lysande..
//André
//André
“Any intelligent fool can make things bigger and more complex… It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction.” – - Albert Einstein
The latest arrivals:
The latest arrivals:
-
- Kontakt:
Tack!antesyd skrev:Underbara modeller. Tänk om man kunde få en kurs i hur man målar en riktigt solblekt Draken på bästa sätt. Lysande..
//André

Till min väderbitna F 10-52 använde jag t ex samma turkosa färg (se bild nedan) som jag utgår från när jag målar ryska cockpits och blandade den med blåsvart, ljusgrått och mörkblått.

Senast redigerad av Björn Fransson den 19 okt 2015, 15:05, redigerad totalt 1 gånger.
Är det där verkligen tillåtet Björn
?
Hälsningar
Magnus

Hälsningar
Magnus
-
- Kontakt:
Vet inte... Men man är bra sugen på att måla hela i den färgen!magnusf skrev:Är det där verkligen tillåtet Björn?
Hälsningar
Magnus

Man blir sugen. Har en gammal Revell Drake som behöver renoveras och en lätt påbörjad Airfix Drake.
Borde det inte finnas någon importör som är öppen för att hämta hem lite gamla Heller Drakar från Argentina?
Jens... ?
Mvh. André
Borde det inte finnas någon importör som är öppen för att hämta hem lite gamla Heller Drakar från Argentina?
Jens... ?
Mvh. André
Bättre allt för många obyggda och påbörjade modeller i garderoben och i lådor än en enda modell för lite...
Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).

Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).