Stellan skrev:Underbart målat. Tycker du bara ska vädra och framhäva lite av träådringen och skarvar mm. Inte gegga för mycket nu, OK?
OLW Interactive?
Tackar för de vänliga orden! verkar som om folket föreslår att jag ska köra som den är... gärna för mig, mindre arbete!
SvenYoung skrev:Supersnyggt bygge, Björn, och makalös bygg-takt.
Har hört att Miniarts GAZ:ar inte är helt lättbyggda, och du stormade bara rakt igenom det hela på 2-3 dagar!
Jag gillar nog flaket trärent (nu har jag bestämt mig), kan nog hålla med de andra att du skall bibehålla den looken.
Kul att den gillas Sven...Mjae, när väl chassiet satt ihop så rullade det på rätt bra... Bortrest sambo gjorde susen för byggtiden!
Plasticbattle skrev:How many buckets will the cargo part hold ?
Nice paint job ... the slight variation in the "wooden" sides is nice.
Thanks Mr Glackin! Theere will be buckets! How many? we might see... an idea could be that it is the delivery van from the bucket factory 1946...
Micke A skrev:Trärent flak, trärent flak....! Vad bra passform du lyckats få till med hytten, själv blev det en massa glipor.... men så ska ju ryska fordon se ut!
Å så en massa last på flaket!!
Micke A
Haha... jaa... kanske man ska se det som ett misslyckande om man byggt den utan glipor?

Faktum är att jag tyckte passformen var helt OK faktiskt!
MiniStuff skrev:LÄckert Björn! Alla dessa ryska rejäla saker ni postar forumet med nu får en annan att bli sugen på att göra en själv.
FAST.... aja baja, göra klart det som är påbörjat kanske. Börja med det som skall börjas med och inget nytt nu.

det var så lunchen med pansartrejtörn började... man ska bygga klart det man har... sen sk*t jag i det!!!!
Mats Svensson skrev:Snyggt med skiftningarna i virket.
Tackar Mats! Kul att det gillas!
kallenordlund skrev:Ruggigt snyggt!
Håller med Stellan. Kan inte denna få rulla i fin stadsmiljö inne i Moskva eller liknande. Varför inte en småkorpulent lagerföreståndare som kör ut käk till något av stadens regementen samtidigt som han snor åt sig ett par korvar själv.

en inte allt för oäven tanke... Eller varför inte Vodkafabriken... eller dragspelsstämmaren???
Öken-Erik skrev:Ser ut som en bra början, ser fram emt fortsättnngen.
Öken-Erik
CU@C4
Tackar Erik! Vi får se hur det fortsätter!!!