Färgglada rymdalver

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
TheBearminator
Namn: Björn Eklund

Re: Färgglada rymdalver

Inlägg av TheBearminator »

MiniStuff skrev:28mm är ung 1/58, fast "heroic" är inte "true 28mm" utan oproportionerlig för att figurerna skall se biffigare/tuffare ut. :P

... och riktigt snyggt målat! Gillar!

/Markus
Tack Markus! Och ja, lite snabb huvudräkning räckte för att inse att jag var ute och cyklade. :)
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Riktigt häftigt målat! Hatten av för dig! Diggar speciellt de svart/gula varningsmönstret.
TheBearminator

Allting blir bättre med varningsränder. Nej, men det roliga med den här typ en av modeller är att man målar helt utan krav på realism. Soldater i rosa pyjamas? Javisst, varför inte. ;)

Det här verkar vara ett forum där man får mycket respons på sina projekt. Kul! Jag ska följa ert exempel. :)
Anders_Isaksson

Inlägg av Anders_Isaksson »

Supertrevliga byggen, otroligt fint målade!
TheBearminator

Anders_Isaksson skrev:Supertrevliga byggen, otroligt fint målade!
Tack Anders! Ja, framförallt de med nätmönster är jag riktigt nöjd med. Jag har inte airbrushat tillräckligt mycket för att ha en topp 10 men skulle jag ha det hade de nog blivit nummer 2 och 3. Ska göra en ny tråd mer mer konventionella tanks när jag hinner. :)
Skriv svar