Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Apropå Kfirer. Någon som vet om det är någon Cheetah C på gång från någon av Kfir-tillverkarna? Det vore ju inte allt för långsökt att tänka sig att Kinetic skulle ta fram en menar jag.
Erik_G skrev:Apropå Kfirer. Någon som vet om det är någon Cheetah C på gång från någon av Kfir-tillverkarna? Det vore ju inte allt för långsökt att tänka sig att Kinetic skulle ta fram en menar jag.
/E
Mumlades det inte om en Kinetic Cheetah? Jag kan ha drömt, jag är inte tillräknelig.
Joakim Hultman skrev:Kul tandembygge, och det ser bra ut!
Nä, det vet vi väl att du inte är.. men jag tyckte jag hörde något om det med, men jag minns inte om det var någons våta dröm på ARC eller om det var ett faktum. Hittade liksom du endast resinkonverteringar.
Vad blir det på lördag då? Kfirmålning eller hjulfirande?
Ja du.... Lite sugen på måla frihandskammo är man, det var länge sedan nu och CM-B´n behöver nog förtjäna sitt uppehälle
Det blir nog lite av varje....måste få på dekaler på ubåtarna åxå.....å122:an