MiG 25 Foxbat Revell(aset) 1/48 Klar!!!

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Lars Befring
Namn: Lars Befring

Re: MiG 25 Foxbat Revell 1/48

Inlägg av Lars Befring »

Dom där sidopanelerna ser ju riktigt bra ut! och den hemska ryska interiörfärgen känns rätt!

Jag antar att man inte ser särskilt mkt av instrumentpanelen.

/L
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Stefan S

Inlägg av Stefan S »

Kan man gissa att modellen ändå är bättre än Lindberg/Heljans monster.

Dom hade ju en MIG 31 också i 1/48 (har själv ett ex av den byggsatsen).

Stefan
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Haha ja jag kan tänka mig att Lindbergs MiG är en Biff alá Lindberg! :-)

Hur som helst, det är en liten cockpit på miggen så när fuselaget är ihop så ser man inte så värst mycket. Bättre blev det iaf än att använda original inredningen..

Bild

Bild

Nåväl..jag börjar ärligt tappa sugen på all "skit" den här modellen har haha, Kolla dessa OLWchips till hjulbrunnar!!!!!!!!! Så detaljlöst...så dåligt!
Jag menar kunde inte tillverkaren endå slängt ihop något användbart om han ändå inte visste hur hjulbrunnar på en MiG 25:A ser ut? lite talanglös kabeldragning eller så!..men nej då, det SKA vara tomt där inne...åååh känns som det blir meeer hemmabyggen! gah!
Bild
Stefan S

Inlägg av Stefan S »

Nja, eftersom det är Heljan som gjort modellen för Lindberg är det Heljankvalitet dvs skit :P

Bara att titta på modellerna som Heljan gjort för Revell, så usla att två av dom, Trabanten och Airbus A320 fick ersättas efter bara några år med riktiga modeller.....

Stefan
Janne.S

Inlägg av Janne.S »

Du kämpar tappert vidare :D

Världen skulle nog bli en lite bättre plats om det kom en ny MiG-25 i 1/48.....
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Nja, eftersom det är Heljan som gjort modellen för Lindberg är det Heljankvalitet dvs skit

Bara att titta på modellerna som Heljan gjort för Revell, så usla att två av dom, Trabanten och Airbus A320 fick ersättas efter bara några år med riktiga modeller.....

Stefan
Jo det var det jag menade, men var nog lite otydligt. Försökte vara putslustig med biffen :-) Jag gillar Lindbergs Stuka iaf, DEN är korrekt den!:-)

Du kämpar tappert vidare

Världen skulle nog bli en lite bättre plats om det kom en ny MiG-25 i 1/48.....
Janne, så skulle man kunna säga. Vissa flygplan får man leva med i snart ett kvarts århundrade. Som Viggen och MiG 25..Ge oss ny modeller!!
Ja kommer kämpa till den blir klar..Jag kan ju inte ge mig nu :-)
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Oj, idag har jag gjort ett riktigt n****jobb..Har ristar nya nitar i främre fuselaget och jag har visserligen några kvar ,men nu känner jag en ände poå det iaf. slipa ned de gamla panelskarvarna var tråkigt.Samt så har jag monterat ihop det bakre fuselaget oxå...haha snart dags för lack..not!

Bild
Lars Befring
Namn: Lars Befring

Inlägg av Lars Befring »

Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Nämen har du sett! Dom var trevliga! men lite dyra..Sen har ju jag redan påbörjat den här modellen.. :)
Föressten!!..Jävulen vad spackel det går åt på den här MiG:en..haha
Lennart

Inlägg av Lennart »

Spackla på du ,det blir garanterat bra till slut. /Lennart
Skriv svar