Bokslut 2012

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Ulf Lundberg

Re: Bokslut 2012

Inlägg av Ulf Lundberg »

Bigmek.
Tack för vackert beröm. jag är verkligen smickrad av att bli kallad inspiratör.
Glädjande nog är det högkonjunktur på varven nu med ett gäng Bismarck/Tirpitztrådar på gång.
Byggtråd på Roma kommer, men det dröjer ett tag.
Just nu har jag fullt upp med annat och bygger väldigt sporadiskt.

Uffe
Lennart

Inlägg av Lennart »

Ja, vad kan man säga som inte redan är sagt.Men bättre än så där blir det nog inte. Lennart
LarsaQ
Namn: Lars Qvarfordt
Kontakt:

Inlägg av LarsaQ »

Fasen,vad håller man på med igentligen WW1 flyg' dina båtar e ju bra mycket häftigare.Måste beställa mig en båt o prova.Hur läckra som hest
LarsaQ
Ulf Lundberg

Inlägg av Ulf Lundberg »

Lennart skrev:Ja, vad kan man säga som inte redan är sagt.Men bättre än så där blir det nog inte. Lennart
Tack Lennart för vackert beröm men...

Det är klart det kan bli bättre!
Flera lovande byggen är på G på detta forum. Jag tänker inte slå mig till ro med vad jag hittills åstadkommit och förhoppningsvis finns det folk som tänker försöka spöa mig på tävlingar.
Jag hoppas att konkurrensen i fartygsklasserna ska närma sig den i flyg och pansarklasserna. :D

Uffe
Skriv svar