Färdig J 29G ..som i Gul
-
Re: Färdig J 29G ..som i Gul
Snyggt! Den ser så mysig ut i gult. 

-
- Kontakt:
Jo, faktiskt är det bara en nyans. Gunze 329 blandat med vitt. Tunnan är tacksam att måla, alla kurvor och böjar gör att det blir liv i kroppen ändå. Och en wiretrumma kanske vore på sin plats. Jag är lite kass på hur sådana såg ut, har du något tips på förebild? Var ska jag göra av den? Under högervingen?Stellan skrev:Du använde väl inte bara en nyans gult på denna va? Blir det något mål eller wiretrumma?
Yberfräck!
Och se-dan kan väl ses som en uppmaning till de som skjuter: skjut inte nu, skjut sedan. Skjuta nu har man ju provat vid åtminstone två tillfällen med sorgligt resultat...
Hälsningar
Magnus
Och se-dan kan väl ses som en uppmaning till de som skjuter: skjut inte nu, skjut sedan. Skjuta nu har man ju provat vid åtminstone två tillfällen med sorgligt resultat...
Hälsningar
Magnus
-
- Kontakt:
Magnus! Du är ju så mycket smartare än jag. Funderade länge på om det fanns något kul i SE-DAN utan att lyckas krysta fram något. Så jag nöjde mig med att det var lite halvkul att det blev ett ord. Men din förklaring är ju bara så självklar! 

Trumman brukade väl sitt under vänster vinge. Har hittat bilder på modeller men tycker att länkningarna funkar dåligt, gåggla!Björn Fransson skrev:Jo, faktiskt är det bara en nyans. Gunze 329 blandat med vitt. Tunnan är tacksam att måla, alla kurvor och böjar gör att det blir liv i kroppen ändå. Och en wiretrumma kanske vore på sin plats. Jag är lite kass på hur sådana såg ut, har du något tips på förebild? Var ska jag göra av den? Under högervingen?Stellan skrev:Du använde väl inte bara en nyans gult på denna va? Blir det något mål eller wiretrumma?
Stellan Schroeder Englund
-
- Kontakt:
Vad söker du på? Är lite dålig på terminologin här...
-
- Kontakt:
Perfekt! Tackar! En sådan borde man väl kunna snickra till.
Riktigt snygg, j29:an skulle blivit en riktigt cool måldragare! Kanonfint jobb Björn.