Herr Henschel till rakning... Bitte!!! Uppdaterad åt Joakim!
Re: Herr Henschel till rakning... Bitte!!!
Tack Bengt! Uppskattas!!
//B
//B
Re: Herr Henschel till rakning... Bitte!!! Uppdaterad åt Joa
På begäran Joakim! En hel orkester spelar avfärdsmusik mot malmö, under stark "riot control" av Konstapeln!
För er andra, et försök till mer slitage av kapellet (tarpen). Svårt att få full koll med kameran, den ljuger ju som bekant!!! Bestämde mig för att fylla flaket med lite last, två rullar band för en Tiger! (Banden är inte färdigvädrade! (En idé jag fick eftersom jag inte riktigt blev nöjd med flaket! Kan väl bara tillägga angående dess skörhet... under detta sista pass lossnade följande: Flaket (!!!) två bakhjul,en kardanaxel och ett fotsteg! Stabilt!
Vi ses i Malmö!

För er andra, et försök till mer slitage av kapellet (tarpen). Svårt att få full koll med kameran, den ljuger ju som bekant!!! Bestämde mig för att fylla flaket med lite last, två rullar band för en Tiger! (Banden är inte färdigvädrade! (En idé jag fick eftersom jag inte riktigt blev nöjd med flaket! Kan väl bara tillägga angående dess skörhet... under detta sista pass lossnade följande: Flaket (!!!) två bakhjul,en kardanaxel och ett fotsteg! Stabilt!
Vi ses i Malmö!

Har du provat silvertejp istället för häftmassa för att hålla ihop delarna?
Hmm, ha ju en påse smurfer någonstans...
Hmm, ha ju en påse smurfer någonstans...
Stellan Schroeder Englund
Stellan! Silvertapen var slut... så jag använde limstift när jag bygde... kan det ha med saken att göra?
Jag tror inte att det är limstiftslimmet som är det stora problemet utan att du blandar det med dinkelmjöl...
Ball idé med banden men jag tror att du ska bryta upp symmetrin på flaket med någon annan last också, och en färgklick?
Ball idé med banden men jag tror att du ska bryta upp symmetrin på flaket med någon annan last också, och en färgklick?
-
Pallar en sån lastbil vikten av banden ??
Stellan, det var ju du som tipsade om dinkel... lurades du bara?
Robin! Just den här lastbilen pallar inte vikten av luft!!! Den verkliga? Inte en susning, vi kan låtsas i alla fall!!!
Robin! Just den här lastbilen pallar inte vikten av luft!!! Den verkliga? Inte en susning, vi kan låtsas i alla fall!!!
-
Den riktiga tror jag var klassad för 2,5 tons last,
vet däremot inte hur mycket Tigerbanden vägde ...
vet däremot inte hur mycket Tigerbanden vägde ...
Jajaja, inget blame game nu va!? Vad tror du om sesamfrön istället...?
-
Med smurforkestern känns den fulländad. Det är så att man får sig en tår i ögat när man tänker sig att de spelar "Deutschland über alles".
Vackert.
Vackert.