Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Hej på er,
Det här låter fullkomligt vansinnigt och är helt fel skala för mig, med andra ord smått oemotståndligt!
Magnus, om den gula boxen med Mk14 inte är bokad så gör jag gärna ett försök med den.
Med vänlig hälsning
Rickard
Intresset för Ragnars projekt var skrämmande högt !
För att snabbt bringa lite ordning på läget för ögonblicket:
Göran: Spitfire XIX i påse
Anders (välkommen tillbaka och kul att höra från dig, lovar vara lite mer social senare ): Seafire XV och Seafire 47
Rickard: Spitfire XIV
"Fader förlåt dem, ty de veta icke vad de göra" Luk 23:34
Det här är illa, riktigt illa. På denna vandring behöver ni inte bara hantverksskicklighet utan även vigvatten, vitlök, krucifix och förmodligen exorcism. Särskilt när man ser de "organiska" ingöten. De ser ut som om HR Giger designat modellen.
Jag vet inte om jag vågar följa den här tråden längre ...
Vad sägs om att även inkludera High Planes (OBS: gamla utgåvorna) i projektet? Jag har en bunt Mirage III/V som behöver inspiration för att stå ut med den transpiration och frustration som krävs.
Magnus! Då blir det jaktstart, som i TV-sporten, med dig i den gula ledartröjan som går ut först...vilket kanske inte är en fördel!:-D
Jag tycker för övrigt att det är tillåtet att dela med sig av reservdelar om nån behöver. Ifall man t.ex har en eller flera Eduard-Spits på lager (ehmm) så har man ju en hel del...