Uppdatering 103 C
Re: Uppdatering 103 C
Jag tycker den är underbar! Jag skulle också gärna vilja lära mig mer om hur du åstadkommit denna fantastiska basplatta! Man kan nästan känna dofterna från "terränglådan".
Skit snygg Dennis! Gillar den verkligen och basplattan går ju inte av för hackor!
Tackar Grabbar...
kul att höra
Jag skall försöka att lägga ut allt när jag är klar, lite hur jag byggde upp det.
//Dennis

Jag skall försöka att lägga ut allt när jag är klar, lite hur jag byggde upp det.
//Dennis
-
Instämmer med övriga, grymt snyggt! Älskar plattan med buskar och framför allt vägskylten och den nermejade vägpinnen. Och du... 103:an är mycket snygg med!
/ Pekka
/ Pekka
Tycker verkligen vagnen gör sig bra med basplattan. Färgerna är som bekant lite väl mustiga men de stämmer väl in tillsammans med basplattan. Gillar också dina detaljer med vägskylt och snöpinne. Typiskt svenskt som sagt
Skulle vara kul att se mer steg för steg Dennis?
Väntar med spänning på ditt nästa inlägg!

Skulle vara kul att se mer steg för steg Dennis?
Väntar med spänning på ditt nästa inlägg!
MVH
Rickard Burmérius
IPMS Sydost
Rickard Burmérius
IPMS Sydost
Tackar Rickard..
jag skall försöka slänga ut lite bilder på bygget av plattan.
Tackar
//Dennis
Tackar
//Dennis
Jag kan bara hålla med de andra, Dennis. Riktigt fin platta, och de svenska detaljerna lyfter ännu mera.. Kanon!
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
-
Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att du fick gå runt med en liten vattenkanna i grönsakslandet så det inte vissnade... Förbaskat realistisk grönska Dennis!!! Snacka om gröna fingrar alltså!!!
S-Å
S-Å
Tackar S-Å o Sven .
mina fingrar har massa färger på sig nu... både grönt, gult o rött. 
//Dennis

//Dennis