Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Nu har jag äntligen fått lite tid att sitta i hobbyrummet ett tag (inte mycket - 20 minuter då och då) men har faktiskt börjat inse att jag kommer få något klart till Open 2.0 i april. Denna har legat och dammat sedan september 2023 men på sista tiden har det hänt lite.. Kul att komma igång igen efter ett uppehåll sedan ca 2020. Tillägnar detta dio till Magnus F. då han alltid varit stöttande avseende min sjuka böjelse för Apocalypse dios Det lilla dioramat har fått namnet "Kharkiv Zone "Z" - Ukraine Stalkers - Shevchenkove 2033". En hel del målning kvar av figurerna, fixa en hel del fler blad på rankan och fixa färgtoningar på bladen men tidplanen verkar hålla Det jag hinner, hinner jag
Även många tack till M2 - Micke Vannestam för goda råd och hejarop! Tack M2!!!
Ursäkta kassa mobilbilder
Mvh Micke B.
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Går lite trögt för närvarande. Idag har jag limmat löv och inte mycket mer. Kommer nog igång mer när det börjar närma sig Open....hoppas jag iallafall Då Z inte riktigt syns på bilderna i tidigare inlägg så lägger jag upp en bild på aktuell kvartett (in progress) Tack för titten!
Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!