Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Det här är ju en sagolik mackapär. Snygg är den inte och jag tror inte den var något vidare bra heller men den har ändå en märklig dragningskraft på mig... AZ har den i skala 1/72 så det finns inte mycket att skylla på ! Läckra färger, snyggt färgschema, bisarr flygmaskin - vad mer kan man begära?
magnusf skrev: ↑21 jan 2019, 13:16
Det här är ju en sagolik mackapär. Snygg är den inte och jag tror inte den var något vidare bra heller men den har ändå en märklig dragningskraft på mig... AZ har den i skala 1/72 så det finns inte mycket att skylla på ! Läckra färger, snyggt färgschema, bisarr flygmaskin - vad mer kan man begära?
Hälsningar
Magnus
Exakt! Bara att dra igång! Har tyvärr sålt min 1/72:a, annars hade jag sett till att du drog igång på direkten.