"OLD. BUT RUNS!" - Scania LB 141 Tractor
Re: "OLD. BUT RUNS!" - Scania LB 141 Tractor
Alltid lika kul att se byggen av äldre lastbilar, det var såhär de såg ut när jag var liten! Färgschemat med det röda chassit och den tvåfärgade hytten fångar också tidslooken fint - idag är det helt andra målningar som gäller!
Ska du ta nya bilder så ser jag gärna lite bilder snett framifrån, finns inget som visar bilen från det hållet!
Hälsningar
Magnus
Ska du ta nya bilder så ser jag gärna lite bilder snett framifrån, finns inget som visar bilen från det hållet!
Hälsningar
Magnus
Tack för den fina ord.Joakim Hultman skrev:Superb, som vanligt!
Ojdå! Ska fixa såna. Tack för det. Glad du gillar den.magnusf skrev:Alltid lika kul att se byggen av äldre lastbilar, det var såhär de såg ut när jag var liten! Färgschemat med det röda chassit och den tvåfärgade hytten fångar också tidslooken fint - idag är det helt andra målningar som gäller!
Hälsningar
Magnus

Som vanligt briljerar du med dina slitna lastbilsbyggen. Väldans realistiskt vädrad.
HiHi!!! Snällt sägt.Henrik R skrev:Som vanligt briljerar du med dina slitna lastbilsbyggen. Väldans realistiskt vädrad.
Wow, Charles. You have really done wonders with this, I would never had known that is was a very old, poor quality kit if you hadn't mentioned it.
Well done. I really hope we can have a chance to see you all your masterpieces at C4-Open one day. Since you have not been down here to C4 yet, you'll just have to bring them all, so just rent a moving van and get down here
Well done. I really hope we can have a chance to see you all your masterpieces at C4-Open one day. Since you have not been down here to C4 yet, you'll just have to bring them all, so just rent a moving van and get down here

"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Hahaha! Thank you kindly sven. You know, it has always been my priority but due to the distance, it has always been a hinder for me. I would like at least one person to go along with me so we can take turns in driving. But there is always never someone... But we shall see.SvenYoung skrev:Wow, Charles. You have really done wonders with this, I would never had known that is was a very old, poor quality kit if you hadn't mentioned it.
En sak som är bäst med detta KIT är hur man sätta ihop hyttan. Finns ingen annan lastbil kit på marknaden, som är lika smidigt som Heller hytt. Jag lova. Väl genom tänkt måste jag säga. Man kan verkligen måla all dela separat och sätta ihop de utan problem.
-
- Namn: Lennart Alvhult
Den här fantastiska modellen har jag tyvärr missat totalt Charles, helt makalöst vad snyggt gjort och målat. Du är en sannmästare på ruinromantik "
//Lennart

//Lennart
-
Som alltid: Grymt övertygande vädring.
Uffe
Uffe