The Silent Hunter"

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
SvenYoung
Namn: Sven Young

Re: The Silent Hunter"

Inlägg av SvenYoung »

Fattar inte hur jag kunde ha missat denna, hur snyggt som helst Lennart! Fantastiskt fint på alla vis.
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
magnusf
Site Admin
Namn: Magnus Fridsell

Inlägg av magnusf »

Vattnet är alltså bara några tunna lager lack? Jag känner att jag också borde lära mig måla på riktigt :) !

Tack för beskrivningen, det är ju tydligt att man kommer långt med lite påhittighet och hantverksskicklighet, det behöver inte vara så jäkla avancerade produkter!

Hälsningar

Magnus
Lennart 12
Namn: Lennart Alvhult

Inlägg av Lennart 12 »

Tackar ödmjukast för alla vänliga kommentarer .
Egentligen inte Magnus, men det beror kanske på vad man skall bygga . Jag klarar mig te.x utan foto ets i det flesta fall än så länge , men det är ju bra i andra sammanhang att det finns :) Herdins lack luktar starkt, så sörj för god ventilation . En fråga, någon som vet hur det går med Masterbox figurerna" Indian war serie " nu , med eländet i Ukraina ? Existerar företaget ens idag ?
//Lennart
Lurifax

Inlägg av Lurifax »

Lennart 12 skrev: 20 apr 2022, 18:00 En fråga, någon som vet hur det går med Masterbox figurerna" Indian war serie " nu , med eländet i Ukraina ? Existerar företaget ens idag ?
//Lennart
Jodå, de finns fortfarande men har förmodligen lagt om fokus något. Själv väntar jag på deras hopliter.

https://mbltd.info/
holst

CU@C4
Lennart 12
Namn: Lennart Alvhult

Inlägg av Lennart 12 »

Tack för svaret Holst"

Jo det kan jag tänka mig att man fått göra. Tänkte närmast om allt var raserat och företaget borta nu. Bara hoppas dessa galenskaper upphör en dag!
//Lennart
Skriv svar