Toppenbygge!

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Stellan
Kontakt:

Re: Toppenbygge!

Inlägg av Stellan »

Henrik R skrev:App...jag tror du har photoshoppat bakgrunden!!! I riktiga fall så har du just frostat av frysen och du fotat i frostbaljan, Mig lurar du inte! :-)

he he he !
Rackarns, avslöjad! Min första tanke när jag såg bilden var just att den ser riktigt artificiell ut, det är något med ljuset och den oskarpa bakgrunden.
Stellan Schroeder Englund
Mikael dBW
Namn: Mikael de Bourg Wetterlund

Inlägg av Mikael dBW »

Grattis till höjdrekordet, Stellan! Jag är imponerad men inte förvånad, med tanke på dina tidigare byggidéer. Det där måste väl även vara höjdrekord för en Fokker DR1?

Mikael
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Tack Mikael! Hmm, det verkar som om den kunde ta sig upp till 6000 m i teorin men det är knappast troligt att det gjordes dagligen. Om man skalar om Kebs höjd med modellens hamnar dock en verklig Dr 1 i rymden eller så, så visst är det nog rekord :)
Stellan Schroeder Englund
Skriv svar