Här är jag igen, efter fiaskot med mitt Su-17 ville jag ta det lugnt och bygga något enklare och billigare.
Jag har inte dokumenterat bygget från början, men i och med att jag stötte på ett lite problem (igen) tänkte jag ställa en fråga här, och sen passa på och visa resten av bygget, för de som gillar äldre, Brittiska "damer".

De flesta borde vara bekanta med byggsatsen, den är inte lika bra som den nya Airfix, men det är bra.
Målet med det här bygget var att få tillbaka mitt självförtroende och jag brydde mig inte för mycket om exakta färger och sådant.

Fokusera inte så mycket på där pilen pekar, det var dumt av mig och jag bryr mig inte om det. Den stora, runda nationalitetsmärket däremot... Där har jag problem.
Jag använde både Tamiya och Gunze dekalvätska utan att kunna övertyga den att följa den konstiga formen som vingen under den har.
Vet ni om det finns någon sorts magi som man kan tillämpa för att göra filmen mjukare? Jag tänkte prova med isopropanol eller till och med lite tamiya lim. Innan jag gör något dumt, har ni något bättre förslag?
Tack på förhand.
/Nasos