Fire Fight

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
tiking
Kontakt:

Fire Fight

Inlägg av tiking »

Denna diorama har gått igenom många förändringar. Jag har nu skalat ner det till en liten diorama som jag tror är det sista. Dioraman är baserad under den libyska konflikten. Oppositionen håller marken i en närliggande förening där de står i stånd med regeringstrupper, lojala mot Khadaffi. Jag hoppas att du gillar bygget såväl som min figur målning. Jag tror att jag har förbättrats sedan mitt sista figurmålningsarbete.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Charles King
Namn: Lennart Alvhult

Re: Fire Fight

Inlägg av Lennart 12 »

Du är skicklig på att komponera och tillverka detaljer till dina dioramor Charles, samt att vädringsmåla. Och beträffande din figurmålning så är den långt bättre än min egen. Så totalt blir det 10 poäng av 10 möjliga från mig . Extra bonuspoäng för det gamla träkistorna också :) //Lennart
Lerxzt
Namn: Mikael Byström

Inlägg av Lerxzt »

Gillart Charles. Skulle dock öka antalet tomhylsor minst x 10. Som jag uppfattar det nu har de fjuttat iväg ett litet antal kulor, men det kanske är mer realistiskt än vad man kan tro?! :D

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
tiking
Kontakt:

Inlägg av tiking »

Lennart 12 skrev: 29 maj 2019, 18:58 Du är skicklig på att komponera och tillverka detaljer till dina dioramor Charles, samt att vädringsmåla. Och beträffande din figurmålning så är den långt bättre än min egen. Så totalt blir det 10 poäng av 10 möjliga från mig . Extra bonuspoäng för det gamla träkistorna också :) //Lennart
Jag tackar och bockar Lennart. Jätte snällt av dig. Kul att höra jag har utvecklat. Det bara fortsätter från min sidan.
Charles King
Kontakt:

Inlägg av tiking »

Lerxzt skrev: 29 maj 2019, 19:14 Gillart Charles. Skulle dock öka antalet tomhylsor minst x 10. Som jag uppfattar det nu har de fjuttat iväg ett litet antal kulor, men det kanske är mer realistiskt än vad man kan tro?! :D

Mvh Micke
Tack Micke. Ska ordna det.
Charles King