F/A-16C CAS Viper Tamyia 1/48

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Björn Fransson
Kontakt:

Re: F/A-16C CAS Viper Tamyia 1/48

Inlägg av Björn Fransson »

Förbålt snygg! Häftigt att se den i den färgsättningen, jag gillar verkligen den här typen av byggen med välkända fåglar i ovanliga kostymer!
Janne.S

Inlägg av Janne.S »

Björn Fransson skrev:Förbålt snygg! Häftigt att se den i den färgsättningen, jag gillar verkligen den här typen av byggen med välkända fåglar i ovanliga kostymer!
Tack Björn :D
Lite av en grej hos mig att jag vill hitta de lite udda fåglarna...vanliga F-16 är ju så tråkiga :P
Har många annorlunda F-16 i stashen :)
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
magnusf
Site Admin
Namn: Magnus Fridsell

Inlägg av magnusf »

Jag trodde israelerna hade ondaste F-16 men det här är ju Voldemort himself i den jämförelsen! Den dag jag caddat mitt sista streck och får tid över så ska jag köpa en F-16 och måla upp den i det schemat och ha för nöjesflygning. Och hör se'n!

Full pott för valet av förebild Janne!

Hälsningar

Magnus
Janne.S

Inlägg av Janne.S »

magnusf skrev:Jag trodde israelerna hade ondaste F-16 men det här är ju Voldemort himself i den jämförelsen! Den dag jag caddat mitt sista streck och får tid över så ska jag köpa en F-16 och måla upp den i det schemat och ha för nöjesflygning. Och hör se'n!

Full pott för valet av förebild Janne!

Hälsningar

Magnus
Tack Magnus :D
Det är helt klart en av de hårdare målningarna :)
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Skriv svar