Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Anders_Isaksson skrev:Lite väl färgglad förebild för min smak men en Hornet är ju alltid en Hornet.
Mycket snyggt, Janne!
Hehe.åtminstone inte tråk-grå
Tack Anders.
Erik_G skrev:Nästan bra där, Janne.. nästan
Den blev ju inte riktigt som du hade tänkt dig den från början. Men det jag skulle inte se det som en försämring direkt. Nu ser den verkligen ut som ett provflygplan.
En liten fråga bara: området runt akan-mynningen brukar ju vara metallrent på getingen, men hur var det på denna maskinen, hade den ingen akan, eller var jag elak som pekade ut en miss nu?
/E
Det kan vara så den var utan akan i det här utförandet för inga av mina referensbilder visar annat än vitt kring där akan mynningen skulle vara... Det knåpades en hel del med den här maskinen och den har målats om åtminstone 3 gånger sedan roll out, den slutade sina dagar som testflygplan på NASA.
Janne.S skrev:
Det kan vara så den var utan akan i det här utförandet för inga av mina referensbilder visar annat än vitt kring där akan mynningen skulle vara... Det knåpades en hel del med den här maskinen och den har målats om åtminstone 3 gånger sedan roll out, den slutade sina dagar som testflygplan på NASA.