John! Fattar inte hur du kan maska utan att all ets och annat småskrofs åker all världens väg! Imponerande hur som!
Hälsningar
Magnus
Chieftain MK10
Re: Chieftain MK10
Den där vagnen är otroligt fin. Imponerande bygge. Sedan har jag alltid gillat "Berlin-kamouflaget". Få saker skriker kalla kriget som just detta.
-
- Namn: John Lindbom
Re: Chieftain MK10
Hej!
Tack för responsen. Jodå, det åker all världens väg. Tamiyas tejp är bra men rätt vad det är så när jag drar bort tejpen så tittar ett försmädligt mässingsfärgat hånflin fram i det annars så jämna kammot samt att en och annan del också lossnar. Bara att svära, skrika, hoppa jämfota, banka i väggarna och yla för att därefter åter maskera och vid borttagandet av tejpen återupprepa ovanstående procedur.
Med vänlig hälsning: John
Tack för responsen. Jodå, det åker all världens väg. Tamiyas tejp är bra men rätt vad det är så när jag drar bort tejpen så tittar ett försmädligt mässingsfärgat hånflin fram i det annars så jämna kammot samt att en och annan del också lossnar. Bara att svära, skrika, hoppa jämfota, banka i väggarna och yla för att därefter åter maskera och vid borttagandet av tejpen återupprepa ovanstående procedur.
Med vänlig hälsning: John