Det är alltså en Rb 330 jag håller på med men hade svårt att bestämma mig för hur jag skulle montera den så jag fejkar ihop en avskjutningsvagn till den.

Jag hittade information om denna i en skrift om DATA-SAAB. Projektet lades ner 1959 bl.a. på grund av att den var för dyr.
Text från skriften jag nämnde:
"Robot 330, i första hand avsedd att utföra attackuppdrag mot hamnar och anläggningar på andra sidan Östersjön på avstånd upp till ca 500 km.
Doktrinen var, att förhindra utskeppning från Baltikum.
Robot 330, som var en tvåstegsraket, projekterades i detalj. Den skulle bli 11,7 meter lång och ha en
startvikt på 4 385 kg. Utskjutningen skulle göras från en kombinerad transportvagn och avskjutningsramp
i 45 graders vinkel. Startsteget, som drevs av en krutmotor, var 4,1 meter långt, vägde 1 500 kg
och skulle lösgöras sedan ekipaget nått dubbla ljudhastigheten på en höjd av 1,8 kilometer. Slutsteget
skulle bli 7,6 meter långt, väga 2 825 kg och ha en diameter på 0,55 meter Det drevs av två rammmotorer
och skulle uppnå 3,6 gånger ljudhastigheten och en marschhöjd av 23–24 kilometer.
I slutfasen skulle slutsteget dyka och stridsladdningen detoneras på lämplig höjd, eventuellt med
hjälp av ett zonrör. Stridsdelen skulle utgöras av en konventionell laddning, alternativt en atombomb med vikten 300 kg."