Tarangus Lansen 1/48 är KLAR sid 3!!

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
magnusf
Site Admin
Namn: Magnus Fridsell

Re: Tarangus Lansen 1/48 är KLAR sid 3!!

Inlägg av magnusf »

Grymt fin Lansen Henrik!

Vad gäller lödtennstricket: überfiffigt!

Hälsningar

Magnus
Björn Fransson
Kontakt:

Inlägg av Björn Fransson »

Mycket tjusig! Riktigt sådär härligt sliten och smutsig som bara en Lansen kan vara. Den ska du vara stolt över! FOD-luckorna och stegen är en snygg extra krydda i en i övrigt härlig anrättning!
Niklas
Namn: Niklas Knutzén

Inlägg av Niklas »

Den här blev riktigt bra Henrik! Gillar speciellt chippningen och nyansen på den gröna färgen. Det ser verkligen "rätt" ut för mina ögon.

Mvh,
Niklas
IPMS Sydost
Mvh,
Niklas
IPMS Sydost
Lennart

Inlägg av Lennart »

Jättesnygg Lansen du gjort Henke, målningen blev riktigt fin och trovärdig/Lennart
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Tack alla!! Den tog längre tid än beräknat men i slutändan var det värt det! Tarangus Lansen må vara en kortserie och har sina brister(iaf det exemplaret jag fick) men det blir ett mycket snyggt flyplan som håller rätta linjer!
Per-Erik Hedberg

Inlägg av Per-Erik Hedberg »

Mycket snyggt jobbat Henrik! Jag har själv jobbat med min A32 sedan februari, snart dags för målning, så jag är mycket imponerad av din byggtakt och kvalitet. Mycket fint byggd, målad & vädrad. FOD-covers & stegen är verkligen pricken över i.

/ Pekka
Ulf Lundberg

Inlägg av Ulf Lundberg »

Instämmer i hylningskören.
Jag gillar kontrasten mellan de svartgula och skydden och allt det gråa och kammomålade runtomkring.
Uffe
Skriv svar