J20 Reggiane / 2314 - Legato 1/72

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Martirium
Namn: Martin

Re: J20 Reggiane / 2314 - Legato 1/72

Inlägg av Martirium »

Vad kul att min J20 gillas! :)

Jag kommer definitivt våga mig på att visa upp framtida alster här på forumet. Dock motsvarar inte byggtakten ambitionen. Men ge er till tåls!
Urban Gardini
Namn: Urban Gardini
Kontakt:

Inlägg av Urban Gardini »

Du är förmodligen snabbare på att bygga än vissa av oss här inne...
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
Martirium
Namn: Martin

Inlägg av Martirium »

Kanske. Men definitivt inte snabbast. Min J20 växlade mellan att ligga på byggbordet och vara förpassad till hyllan under ett års tid. Jag gissar att jag nog är som de flesta modellbyggare i allmänhet - ingen rekordfart, men konstant 1 < x < ∞ antal pågående projekt i olika grad av färdigställande.
Urban Gardini
Namn: Urban Gardini
Kontakt:

Inlägg av Urban Gardini »

För min del så har jag alltid minst ett bygge på arbetsytan men det kan gå månader utan att jag klarar av att bygga för att sen explodera under en helg och hinna rätt så mycket. Jag är väldigt beroende av att min dagsform är bra för att kunna bygga.
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
Skriv svar