Årsavslut från pansargaraget...

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Urban Gardini
Namn: Urban Gardini
Kontakt:

Re: Årsavslut från pansargaraget...

Inlägg av Urban Gardini »

Fina byggen! T-34'an ser lite ynklig och naken ut utan en massa skräp runt sidorna. KV-1'an är läcker likväl Churchillvagnen. Du har lyckats bra med att få till enfärgskamot utan att det blir platt och tråkigt. Bra jobbat!
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
BjörnK

Inlägg av BjörnK »

Lars Befring skrev:Du hade ett grönt år! (Kommer i framtiden att omnämnas "Björn K's Gröna period"?)
Dom ser Hin Håligt bra ut!
Tack Lars! Kommer nog mer att gå som den tröga perioden, men som sagt var, har lite färgglatt i pipen!
Urban Gardini skrev:Fina byggen! T-34'an ser lite ynklig och naken ut utan en massa skräp runt sidorna. KV-1'an är läcker likväl Churchillvagnen. Du har lyckats bra med att få till enfärgskamot utan att det blir platt och tråkigt. Bra jobbat!
Tackar Urban! Visst hade den sett bättre ut med lite bråte... För att skylla på något så blev den färdig kvällen innan avfärd mot C4. Sedan slängdes den in i en kartong... Såg dagens ljus igen igår...
magnusf
Site Admin
Namn: Magnus Fridsell

Inlägg av magnusf »

Snyggt jobbat Björn!

Fattar inte vad det är som jag gillar hos Churchill-vagnarna, de är ju inte snygga alls men det hjälps inte, jag gillar dem i alla fall!

Du är grym på enfärgat!

Hälsningar

Magnus
easy_company
Namn: Henrik Persson

Inlägg av easy_company »

Snygga vagnar Björn, gillar ju Churchill vagnen skarpt och jag hade förmånen att se den "live" också.
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
BjörnK

Inlägg av BjörnK »

magnusf skrev:Snyggt jobbat Björn!

Fattar inte vad det är som jag gillar hos Churchill-vagnarna, de är ju inte snygga alls men det hjälps inte, jag gillar dem i alla fall!

Du är grym på enfärgat!

Hälsningar

Magnus
Tackar MAgnus!
Visst är Churchill en ful vagn som ändå är attraktiv...
easy_company skrev:Snygga vagnar Björn, gillar ju Churchill vagnen skarpt och jag hade förmånen att se den "live" också.
/Henrik Persson
Tack så mycket HEnrik! Kul att du gillade den!
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Shit! Hur grymma som helst. Fattar inte hur ni pansarkillar gör för att det ser så verkligt ut! Hatten av!
BjörnK

Inlägg av BjörnK »

Henrik R skrev:Shit! Hur grymma som helst. Fattar inte hur ni pansarkillar gör för att det ser så verkligt ut! Hatten av!
Tackar Henrik!
KAn väl knappast påstå att dina flixflaxare ser så sjukt overkliga ut! Stod och glodde på dina bjässar en god stund och beundrade realismen!!!
Skriv svar