Årsavslut från pansargaraget...
-
- Namn: Urban Gardini
- Kontakt:
Re: Årsavslut från pansargaraget...
Fina byggen! T-34'an ser lite ynklig och naken ut utan en massa skräp runt sidorna. KV-1'an är läcker likväl Churchillvagnen. Du har lyckats bra med att få till enfärgskamot utan att det blir platt och tråkigt. Bra jobbat!
Modellbyggare gör det med modeller.
What is the color when black is burned? - Neil Young
What is the color when black is burned? - Neil Young
Tack Lars! Kommer nog mer att gå som den tröga perioden, men som sagt var, har lite färgglatt i pipen!Lars Befring skrev:Du hade ett grönt år! (Kommer i framtiden att omnämnas "Björn K's Gröna period"?)
Dom ser Hin Håligt bra ut!
Tackar Urban! Visst hade den sett bättre ut med lite bråte... För att skylla på något så blev den färdig kvällen innan avfärd mot C4. Sedan slängdes den in i en kartong... Såg dagens ljus igen igår...Urban Gardini skrev:Fina byggen! T-34'an ser lite ynklig och naken ut utan en massa skräp runt sidorna. KV-1'an är läcker likväl Churchillvagnen. Du har lyckats bra med att få till enfärgskamot utan att det blir platt och tråkigt. Bra jobbat!
Snyggt jobbat Björn!
Fattar inte vad det är som jag gillar hos Churchill-vagnarna, de är ju inte snygga alls men det hjälps inte, jag gillar dem i alla fall!
Du är grym på enfärgat!
Hälsningar
Magnus
Fattar inte vad det är som jag gillar hos Churchill-vagnarna, de är ju inte snygga alls men det hjälps inte, jag gillar dem i alla fall!
Du är grym på enfärgat!
Hälsningar
Magnus
-
- Namn: Henrik Persson
Snygga vagnar Björn, gillar ju Churchill vagnen skarpt och jag hade förmånen att se den "live" också.
/Henrik Persson
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Tackar MAgnus!magnusf skrev:Snyggt jobbat Björn!
Du är grym på enfärgat!
Hälsningar
Magnus
Visst är Churchill en ful vagn som ändå är attraktiv...
Tack så mycket HEnrik! Kul att du gillade den!easy_company skrev:Snygga vagnar Björn, gillar ju Churchill vagnen skarpt och jag hade förmånen att se den "live" också.
/Henrik Persson
Shit! Hur grymma som helst. Fattar inte hur ni pansarkillar gör för att det ser så verkligt ut! Hatten av!
Tackar Henrik!Henrik R skrev:Shit! Hur grymma som helst. Fattar inte hur ni pansarkillar gör för att det ser så verkligt ut! Hatten av!
KAn väl knappast påstå att dina flixflaxare ser så sjukt overkliga ut! Stod och glodde på dina bjässar en god stund och beundrade realismen!!!