Wooden wonder

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tobbe

Re: Wooden wonder

Inlägg av Tobbe »

Daniel_A skrev:Ojoj...

Jobbigt smått det där. Ska bli roligt att se den. Och noskonen är dekalerad ser det ut som. Hur lyckas man med sånt? :o

/Daniel
Man tar ett djupt andetag, håller andan, ser till att pincetter nålar och annat användbart ligger nära till hands. Sen kör man, det är ju inte svårare än så. Apropå noskonen trodde jag att det skulle vara dundersvårt, det var nästan det enklaste på hela modellen.

Ses på lördag
Tobbe
Daniel_A
Namn: Daniel Andersson

Inlägg av Daniel_A »

Tobbe skrev:Man tar ett djupt andetag, håller andan, ser till att pincetter nålar och annat användbart ligger nära till hands. Sen kör man, det är ju inte svårare än så.
Ja, så är det väl. Att försöka är alltid första steget till att lyckas.

/Daniel
Håkan F
Namn: Håkan Frid

Inlägg av Håkan F »

Att försöka är alltid första steget till att misslyckas.
Att försöka igen är första steget till att lyckas.
Lyckas man på första försöket klassas det väl mest som tur.
Tobbe

Inlägg av Tobbe »

Nu är min lilla Mig-21:a färdig. Precis lagom till Open, ni som inte kan närvara får se den här istället.

Bild

Bild

Det här har varit ett roligt bygge. Lite frustration med småpill men det är ju det som är livet ibland.

/Tobbe
magnusf
Site Admin
Namn: Magnus Fridsell

Inlägg av magnusf »

Jag gillade resultatet på Open! Riktigt trevlig, och kul med den målningen också!

Hälsningar

Magnus
Skriv svar