Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Det är snarare "hinna börja på så många som möjligt innan nästa tävling" som gäller.
Ska tillägga att jag hade en mycket jobbig dag. Mycket beslutsångest, och till slut blev det bara 5 bandlänkar och två fjädringsarmar byggda på min nya T-62. Vilket dessutom antagligen blir det enda jag bygger på den modellen, då jag läste om en hel orkan med fel på den nu i söndags. Tur man har ett par tre alternativ att starta upp istället.
Ni fångar ju själva essensen av modellbygge på ett underbart sätt: gemenskap, god mat, drömmande och lite modellbygge.
Det är alltid lite underhållande att läsa om era träffar.
Vilket slit! Modellbygge är ett hårt jobb, men någon måste göra det. Bra att ni tar ert ansvar. Tur också att Magnus kom till sans. Bygga klart? Hur tänkte han där?