Mina vietnamtemamodeller avslutade och arkiverade

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Björn B
Namn: Björn Bäcklund
Kontakt:

Mina vietnamtemamodeller avslutade och arkiverade

Inlägg av Björn B »

Bild

Kommer inte vara med på Open i år så dom kommer inte bli färdiga då jag inte har något intresse av Vietnamkriget. Hade jag haft dom med på Open hade dom ändå arkiverats på samma sätt efteråt men nu får jag loss lite byggtid till något roligare.
Lustigt. Jag tyckte Broncon var skittuff när polaren byggde den när vi var små och nu när jag äntligen ska bygga den känner jag absolut ingenting för den.
Senast redigerad av Björn B den 02 nov 2023, 06:42, redigerad totalt 2 gång.
Stellan
Kontakt:

Re: Mina vietnamtemamodeller avslutade och arkiverade

Inlägg av Stellan »

Bara för att man inte diggar Broncon så betyder det inte att den inte är skittuff. Vet inte om jag någonsin kommer att bygga en men den är fortfarande stenhård. Da Nang diary rekommenderas för den som vill veta hur hårt man flög med den. Tråkigt att du inte kommer med på tävlingen.
Stellan Schroeder Englund
Skriv svar