Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
SvenYoung skrev:Wow, har du byggt en till Anders, eller gjort något nytt med den du bygge sist? Oavsett vilket, mycket fint slutresultat (både vagnen och gubben)!
Tack!
Det är den gamla modellen som jag använde ditt tips med att ta bort gammal färg med T-sprit och Tops. Funkar på både Tamiya och Humbrol färg.
Vänta ett tag, var det inte den här som var en gnällmodell för ett år sedan ! Du var sjukt onöjd med den? Jag diggar den fett !
Vad gäller deltagande på Open: så länge du inte fick någon utmärkelse (vinnare, särskilt eller "vanligt" hedersomnänande) så är modellen välkommen igen. Kolla i reglerna för säkerhets skull!
Magnus, jag var mycket nöjd med insidan men klantade mig med målningen av camot och finishen.
Nu är den spraymålad med Tamiya och det svarta är pensel målat med Vallejo det fungerade bättre.
Då blir det Open en gång till !