satserna tar över. Har korrigerat lite här och där, lagt till svetsfogar och en bult som saknas på det främre extra pansaret, ändrat till försänkta bultar i taket då tamiyas är av den ej försänkta typen. Stänkskärmarnas
fästen är egentligen fel för den finska men täcks ändå upp av stockarna så.. för att få korrekt måste man köpa nya etsade men ville inte lägga ner den tiden/pengar för så lite som blir synligt

Andra delar som använts är:
-Förvaringslåda ifrån js-models då både tamiyas och voyagers låda ser ut att var av metall fast den i verkligheten var av trä.
-Kanonrör ifrån rb,etssats ifrån voyager och ett magasin till kulsprutan ifrån wiking models.
-Valde att behålla tamiyas figur då den är korrekt för den finska uniformen men köpte händer och huvud ifrån alpine.
-Trästockarna gjorde jag av styrene rör som jag skrapade med såg och kladdade mr.surfacer 500 på..
-Tracks ifrån friulmodel.
Valt att bygga Ps.532-10 som den såg ut 1944, 11 segrar på sin bössa kommer den få. Näst upp är målningen och har valt lifecolors finska färgset som ser riktigt bra ut.
Om man ska bygga en finsk stug är det rekommenderat att köra på dragons stug III early då i mitt tycke tamiyas kräver för mkt arbete och kommer ändå inte vara helt 100.. min lider fortfarande
av fel i frontpansaret och bakpansaret, främre pansaret kräver mer eller mindre att hela fronten byggs om för att korrigeras. En sak som jag tabbade mig på är att främre luckorna ska vara högra upp och
borde lagt lite styrene under för att höja dem en aning.. aja.

//Robert