Imperial Guard Valkyrie

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
TheBearminator
Namn: Björn Eklund

Imperial Guard Valkyrie

Inlägg av TheBearminator »

Detta är en Imperial Guard Valkyrie från Games Workshop. Tyvärr glömde jag ett referensobjekt men den är ca30 cm lång, vingspannet är 27 cm. Överlag är jag riktigt nöjd med den. Framförallt att jag här äntligen började våga preshaden synas igenom ordentligt. Jag är också väldigt nöjd med numreringen över vingarna och med spegelglaset på cockpit, airbrushat med kromfärg (syns bäst på tredje bilden). Hoppas ni ni gillar den. :)
Bild
Bild
Bild
Janne.S

Re: Imperial Guard Valkyrie

Inlägg av Janne.S »

Riktigt läcker och mysigt vädrad!
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Damnation, borde göra klar min som stått nästan färdig i deccennier! Cool maskin och snyggt målad.
Stellan Schroeder Englund
TheBearminator
Namn: Björn Eklund

Inlägg av TheBearminator »

Tackar! Ja, jag måste säga att det är en av GW's snyggaste modeller. Och väldigt stor för att vara ett fordon ur deras universum. Jag gillar färgen jag blandade till, men när jag är klar med den här armén så håller jag mig till färdigblandat. Vädringen är egentligen väldigt enkel. Jag målade hela planet med aluminium, sen små duttar liquid mask och därefter målades modellen. Funderar på att lägga till lite "streaky grime".
Skriv svar