Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Vi fortsätter med lite mera Matchbox. Denna gång lite franskt. En Grumman F3F-5 Hellcat från Indochina.
Det var alltför den här gången. Bygg nu flitigt på era modeller till Matchboxutställningen på 08-Open,
och är det så att ni vill tävla med dom så vill jag ha in anmälan senast på fredag !
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Jag bugar i vanlig ordning inför valet av nationalitet! Är det originaldekaler eller andra (ModelArt?)? Har en Revell (dvs Italeris) på gång, känns inte helt motiverat att lägga ett jättejobb på en sådan när Eduard kommit ut med sina!
magnusf skrev:Jag bugar i vanlig ordning inför valet av nationalitet! Är det originaldekaler eller andra (ModelArt?)? Har en Revell (dvs Italeris) på gång, känns inte helt motiverat att lägga ett jättejobb på en sådan när Eduard kommit ut med sina!
Dekalerna är ett gammalt Carpena ark med en massa franska kärror från Indochina och
tom jag kan erkänna att Eduards Hellcat är lite bättre än Matchboxen !
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Tack för de positiva kommentarerna , dom behövs för den här modellen har gjort aktivt motstånd
från början till slut. Nu har jag bestämt att det får räcka och förklarat den för färdig.
Olle Lindau