Jepp! Har en Tu-22 Blinder i högen som troligtvis blir irakisk.Joakim Hultman skrev:Danke schön, mina herrar!Jag har inte byggt lika många flygplan som du, men än så länge är jag beredd att hålla med.magnusf skrev: Jag korar för övrigt modellen villkorslöst till den finaste byggsats jag byggt!![]()
Vad gör man inte för sitt modellbyggande?Björn Fransson skrev:Underbar historia med hårstråna!![]()
Jag är lite svag för just irakiskt flyg, så det kommer att bli fler såna i framtiden.kallenordlund skrev:Väldigt fint bygge och ett bra val av märkning.
Messerschmitt Bf 110 - Eduard vs. Airfix (Färdig s.3!)
-
- Namn: Kalle Nordlund
Re: Messerschmitt Bf 110 - Eduard vs. Airfix (Färdig s.3!)
-
Härligt! Den ser jag gärna färdigbyggd en dag!kallenordlund skrev: Jepp! Har en Tu-22 Blinder i högen som troligtvis blir irakisk.

-
Riktigt läckert Joakim! Jag diggar din 110:a skarpt!
Sedan blir det ju bara roligare med tokigheter som att tigga hårstrån från kollegor.
Att modellen i sig är fin tvekar jag inte på men du har dessutom tagit väl vara på en fin modell och det är ju inte självklart att man gör det.
/Rickard
Sedan blir det ju bara roligare med tokigheter som att tigga hårstrån från kollegor.
Att modellen i sig är fin tvekar jag inte på men du har dessutom tagit väl vara på en fin modell och det är ju inte självklart att man gör det.
/Rickard
-
Tack Rickard!
Kul att du tycker om resultatet!