En Wingnöt har påbörjats

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
LarsaQ
Namn: Lars Qvarfordt
Kontakt:

Re: En Wingnöt har påbörjats

Inlägg av LarsaQ »

ThomasH skrev:Stilrent och väldigt snyggt byggt som vanligt Larsa! Har en vingnöt
själv som jag skall ta tag i vilket år som helst :-)
Thomas
Tjenis och tackarThomas, vilken låda har du på lager?Nyfiken jo visst....
LarsaQ
Lennart

Inlägg av Lennart »

Makalöst vacker modell /Lennart
Thomas H

Inlägg av Thomas H »

LarsaQ skrev:
ThomasH skrev:Stilrent och väldigt snyggt byggt som vanligt Larsa! Har en vingnöt
Thomas
LarsaQ
Det är en Hansa Brandenburg, flottörplanet du vet, befriande lite riggning på den :-)
fick nästan psykbryt efter DH 2:an så denna känns så himla rätt!
Antar att du har den, man blir salig bara av att gräva i lådan, vilken kvalite!!
Thomas
LarsaQ
Namn: Lars Qvarfordt
Kontakt:

Inlägg av LarsaQ »

Thomas H skrev:
LarsaQ skrev:
Thomas
LarsaQ
Det är en Hansa Brandenburg, flottörplanet du vet, befriande lite riggning på den :-)
fick nästan psykbryt efter DH 2:an så denna känns så himla rätt!
Antar att du har den, man blir salig bara av att gräva i lådan, vilken kvalite!!
Thomas
Tyvärr är det en av de lådor jag dissade då jag inte fastnade för flygplanstypen, vet ej varför men den finns ju fortfarande att beställa. Endast LVG:n verkar slut, vilket jag tycker är synd då jag ej beställde den heller...men man kan ju inte ha allt när det hela tiden kommer nya grejer från landet där toaletterna spolas åt fel håll :lol: :lol:

LarsaQ
Skriv svar