Detta är väl en lite ovanligare modell misstänker jag så jag tänkte jag lägger upp lite byggfoton för de intresserade.
Accurate Armours Conqueror mk2 är det. Den håller AAs normala kvalitet, snygga gjutningar, minimalt med luftbubblor.
Den innehåller många delar för att vara en resinmodell men bara några enstaka var skeva.
Några delar saknades/var trasiga men inget som inte kunde fixas. AA har en utmärkt kundservice om man saknar någon del,
bara att maila så kommer det på posten. Endast lite fotoets ingår men mer behövs inte.
Största bekymmret är banden som kommer i 9cm-längder. Dessa ska värmas och sedan böjas till rätt form på vanligt AA-maner.
Jag har byggt en del AA-modeller men lyckas aldrig med detta moment, tur det finns lim...
Dekaler till fem vagnar ingår men de sträcker sig endast till regnummer, inte andravärldskrigsvagnarnas dekal-djungel här inte.
Antenner är tillagt och bogservajrarna är utbytta från medskickad mässingstråd till lite mer böjlig Eurekavajer.
Figurerna är Miniart, tack för tipset Öken-Erik. Tror ni hjälmen funkar på en 50-talsbesättning?

Allt för nu
Ha de
/Tomas