Ett OK jubileum m a o!Lars Befring skrev:Ett riktigt bra 500:e inlägg!!!!
=)
och nu en tunna!

Tack också Stellan, Magnus och Henrik! Ja, den känns inte så fjärran, jag tycker att den passar utmärkt i Kronans kläder!
Ett OK jubileum m a o!Lars Befring skrev:Ett riktigt bra 500:e inlägg!!!!
=)
och nu en tunna!
Härligt med " What if " Och speciellt att det är en F 9 maskinBjörn Fransson skrev:Tänk att det alltid är så mycket enklare att avsluta de här lite snabbare byggena! Så här blev Stormvinden från Lilla London:
Bonzo är förstås på plats.
Måste säga att jag gillar de upphöjda panellinjerna. Kanske en släng av Stockholmssyndromet, men resultatet blir ändå inte mer orealistiskt än andra tillverkares diken. I alla fall när de är så få som på den här.
Skitig i överkant, kan tyckas. Men tanken är att det ska vara en beredskapsärrad kämpe.
Dekalerna är en mix av Flying Colors Mustangark och "Swedish-warriors"-arket, kompletterat med några småtexter från arket i lådan. Bonzo hittade jag på ett gammalt Specialtryckar. Still going strong även om bakgrunden nog är i turkosaste laget.
Trevligt att ha något klart inför Open flera månader i förväg... Nu åter till Canberran. Och den där bångstyriga helikopeterbananen.