Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Japp, ännu en Viggen
Senaste som blev klar, den har de vanliga tillbehören av hjul, pitotrör, reverserings klaffar och en pilot plus knallpall.
Jag har börjat forumet en vit bakgrund och är inne i en lärprocesser:P bilderna blev så där...ska justera slutare och annat tills nästa gång.
Superfin som vanligt.
Jag fattar inte hur denna kunde slinka igenom uan några kommentarer.
Å andra sidan blir man bortskämd av fina byggen här, både av dig och andra, så det kan vara lätt hänt.
Lurifax skrev: ↑21 aug 2023, 07:10
Superfin som vanligt.
Jag fattar inte hur denna kunde slinka igenom uan några kommentarer.
Å andra sidan blir man bortskämd av fina byggen här, både av dig och andra, så det kan vara lätt hänt.
Tack mannen
Heh, folk kanske börjar ledsna på Viggen?
Ingen är less på Viggen här, inte alls! Ibland har man bara otur med timingen när man postar, jag är ganska flitig här och missade den helt, antagligen på grund av semester !
magnusf skrev: ↑24 aug 2023, 07:40
Ingen är less på Viggen här, inte alls! Ibland har man bara otur med timingen när man postar, jag är ganska flitig här och missade den helt, antagligen på grund av semester !
Hur många Viggen har du byggt vid det här laget?
Hälsningar
Magnus
I år eller totalt i mitt liv? i år har jag byggt 4 till olika kunder totalt i livet vet jag inte
denstore skrev: ↑23 aug 2023, 22:52
Riktigt vrålsnygg! Min favoritversion.