Hej
Jag undrar om ni använder någon annan tejp än tamyia?
Tamyia tejp?
Re: Tamyia tejp?
Nej, iom att den finns och är bra kör jag på.
Får den sitta riktigt länge fastnar även den.
På landet kör jag med Mekonomens tejp men den sliter jag bort efter några timmar för att vara säker.
Får den sitta riktigt länge fastnar även den.
På landet kör jag med Mekonomens tejp men den sliter jag bort efter några timmar för att vara säker.
Ja, lätthäftande lila tape från bygghandeln. Sitter inte lika hårt som tamiya, men precis så att den går att maskera med.
Precisionsmaskeringar med Tamiyatape, övrigt som är lite stort och inte behöver sitta precist med lila tejp från Clas Olsson. Större saker brukar jag täcka med vanligt skrivpapper som fästes med några tejpduttar.
Stellan Schroeder Englund
tamiya,tesa precision sensitive och en lila "low tac" tape för mig.
Z
Z
Endast Tamiya för min del.
-
Bauhaus har en blå och rosa maskeringstejp den blå har liknande vidhäftning som Tamiya den rosa mindre.
INFINI Model gör skärplattor i olika mönster med hjälp av dom kan man skära tejpen med en hobbykniv.
De tejperna och skärplattorna har jag börjat använda väldigt mycket och Tamiya tejp.

Anders E
INFINI Model gör skärplattor i olika mönster med hjälp av dom kan man skära tejpen med en hobbykniv.
De tejperna och skärplattorna har jag börjat använda väldigt mycket och Tamiya tejp.

Anders E