Sida 1 av 3
Mamoco?
Postat: 16 jun 2017, 10:12
av John Lindbom
Har Mamoco lagt ned? På deras hemsida står att det är semesterstängt till 24/5 vilket är ett bra tag sedan. Gjorde en beställning innan semestersägningen vilken jag fått levererad, men så vitt jag vet ingen faktura. Har skickat e-post om detta men inte fått svar. Någon som vet nåt?
Med vänlig hälsning: John
Re: Mamoco?
Postat: 16 jun 2017, 10:48
av Björn Fransson
Beställde även jag under semestern, men har fått både leverans och faktura. Fakturan kommer ju från Klarna, kan den kanske ha fastnat i något spamfilter?
Re: Mamoco?
Postat: 19 jun 2017, 00:46
av Gabriel
Jag lade också en beställning under semestern. Fick hem grejerna utan faktura, men fick däremot i torsdags ett svar av Magnus som sade att det förmodligen uppstått ett fel mellan hans och Klarnas system. Fick ett mail med faktura några minuter senare.
/Gabriel
Re: Mamoco?
Postat: 22 jul 2017, 23:21
av Mikael Falk
Beställde den 24 maj och har inte fått grejerna. Inte heller fått svar på mail.
Re: Mamoco?
Postat: 18 sep 2017, 17:31
av Carl-Johan
Någon som hört något mer om Mamoco?
La en beställning för nån vecka sedan men det är oroväckande tyst från dem. Tidigare har de varit mycket snabba i kommunikationen och bra att ha att göra med.
Re: Mamoco?
Postat: 20 sep 2017, 17:57
av Paramedic
Ajdå.. också beställt där.. Fan att man inte visste att det var sketchy.. Betalade direkt..

Re: Mamoco?
Postat: 20 sep 2017, 21:41
av Björn Fransson
Samtidigt är hemsidan uppdaterad ganska nyligen. Hur har det gått för er som beställde i våras som skrev i början av den här tråden?
Re: Mamoco?
Postat: 21 sep 2017, 06:47
av Allbann
Jag beställde förra veckan. Lika snabb som förr. Inga som helst problem
Re: Mamoco?
Postat: 22 sep 2017, 19:17
av Paramedic
Står fortfarande "behandlas" på min order.....

Type en vecka sedan, allt skulle finnas inne enligt sidan.
Re: Mamoco?
Postat: 25 sep 2017, 13:04
av Thorak
Jag beställde för några veckor sedan och det krävdes upprepade mail och telefonsamtal innan paketet skickades. Min vara fanns i lager men stod också som "behandlas" utan att något hände. Jag valde att direktbetala via Klarna men de pengarna verkar aldrig dragits från mitt konto. Jag har mailat och påmint om detta men inte fått någon reaktion.
Han som driver det hela verkar välvillig men otroligt stressad. Jag beställer gärna nåt igen, men inte förrän jag vet att verksamheten faktiskt fungerar.