Mamoco?

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
John Lindbom
Namn: John Lindbom

Mamoco?

Inlägg av John Lindbom »

Har Mamoco lagt ned? På deras hemsida står att det är semesterstängt till 24/5 vilket är ett bra tag sedan. Gjorde en beställning innan semestersägningen vilken jag fått levererad, men så vitt jag vet ingen faktura. Har skickat e-post om detta men inte fått svar. Någon som vet nåt?

Med vänlig hälsning: John
Björn Fransson
Kontakt:

Re: Mamoco?

Inlägg av Björn Fransson »

Beställde även jag under semestern, men har fått både leverans och faktura. Fakturan kommer ju från Klarna, kan den kanske ha fastnat i något spamfilter?
Gabriel
Namn: Gabriel Pålsson
Kontakt:

Inlägg av Gabriel »

Jag lade också en beställning under semestern. Fick hem grejerna utan faktura, men fick däremot i torsdags ett svar av Magnus som sade att det förmodligen uppstått ett fel mellan hans och Klarnas system. Fick ett mail med faktura några minuter senare.

/Gabriel
Mikael Falk

Inlägg av Mikael Falk »

Beställde den 24 maj och har inte fått grejerna. Inte heller fått svar på mail.
"1/48, för oss skumögda."
Carl-Johan

Inlägg av Carl-Johan »

Någon som hört något mer om Mamoco?
La en beställning för nån vecka sedan men det är oroväckande tyst från dem. Tidigare har de varit mycket snabba i kommunikationen och bra att ha att göra med.
Paramedic
Namn: Tobias

Inlägg av Paramedic »

Ajdå.. också beställt där.. Fan att man inte visste att det var sketchy.. Betalade direkt.. :(
Björn Fransson
Kontakt:

Inlägg av Björn Fransson »

Samtidigt är hemsidan uppdaterad ganska nyligen. Hur har det gått för er som beställde i våras som skrev i början av den här tråden?
Allbann
Namn: Mikael Sjöberg

Inlägg av Allbann »

Jag beställde förra veckan. Lika snabb som förr. Inga som helst problem
Paramedic
Namn: Tobias

Inlägg av Paramedic »

Står fortfarande "behandlas" på min order..... :P Type en vecka sedan, allt skulle finnas inne enligt sidan.
Thorak
Namn: Thor

Inlägg av Thorak »

Jag beställde för några veckor sedan och det krävdes upprepade mail och telefonsamtal innan paketet skickades. Min vara fanns i lager men stod också som "behandlas" utan att något hände. Jag valde att direktbetala via Klarna men de pengarna verkar aldrig dragits från mitt konto. Jag har mailat och påmint om detta men inte fått någon reaktion.

Han som driver det hela verkar välvillig men otroligt stressad. Jag beställer gärna nåt igen, men inte förrän jag vet att verksamheten faktiskt fungerar.
Skriv svar