IPMS-Stockholm arrangerad Arsenalenresa.

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

IPMS-Stockholm arrangerad Arsenalenresa.

Inlägg av Janne Nilsson »

IPMS Stockholm sponsrar hyran av en minibuss el motsv + soppa för transport Stockholm - Arsenalen t.o.r. på lördagen resp på söndagen!

Villkoren är att samtliga medåkande har betalt medlemsavg 2012 i IPMS Sthlm & IPMS Sverige.

Avgiften för att kunna avnjuta denna resa blir 100 sek (täcker både lördags- och söndagsturen) - vilket betalas till chauffören i samband med påstigande.


Anmälan till mig senast 2012-04-27, först till kvarn gäller:
janne.nilsson@stockholm.bonet.se
jan.x.nilsson@infranord.se Efter 1500, 26/4 så nås jag inte på den här adressen förrän 2/5.
Janne Nilsson
Senast redigerad av Janne Nilsson den 25 apr 2012, 16:30, redigerad totalt 1 gånger.
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

Re: IPMS-Stockholm arrangerad Arsenalenresa.

Inlägg av Janne Nilsson »

Bumpar denna.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

En plats finns kvar.

Inlägg av Janne Nilsson »

Som titeln säger.

Mejla mig om intresse finns.
janne.nilsson@stockholm.bonet.se

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Skriv svar