ang. MUSIK VIDEO IGEN:)

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
John Lindgren
Inlägg: 3
Blev medlem: 22 okt 2015, 15:33
Namn: John Lindgren

ang. MUSIK VIDEO IGEN:)

Inlägg av John Lindgren »

Hej Mitt namn är John Lindgren och jag är i färd att regissera en musikvideo som utspelar sig delvis i yttre rymden.
Jag undrar om det finns någon som har och skulle vara intresserad av att hyra ut en:

”Space Shuttle with fuel tank & boosters”

Till en dags inspelning i en green-screen studio i Stockholm någon gång under andra veckan i November.
Om någon känner/känner till någon som har denna modell eller liknande så vore jag även mycket tacksam över att få komma i kontakt med den personen.

Jag är även intresserad av att komma i kontakt med någon som kan tänka sig att på relativt kort tid bygga ihop och patinera en ”Space Shuttle with fuel tank & bolsters” mot ersättning. Vi kommer bara filma "skalet" eventuella invändiga detaljer behöver inte monteras i så fall.

Vore mycket tacksam för svar och berättar gärna mer om projektet:)

Mvh
/John
SwedBear
Inlägg: 62
Blev medlem: 24 okt 2014, 14:53
Namn: Björn Endre
Ort: Stockholm

Re: ang. MUSIK VIDEO IGEN:)

Inlägg av SwedBear »

Hej,
jag har revells space shuttle with booster (http://www.amazon.com/Revell-Launch-Shu ... ce+shuttle) men kommer aldrig få plats att husera hela ställningen så jag skulle kunna bygga rymdfärja/booster om ni fortfarande har behov.
mvh
Björn
Skriv svar