Försvunnet på OPEN kolla er packning

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Lars Befring
Inlägg: 2326
Blev medlem: 05 feb 2012, 19:05
Namn: Lars Befring
Ort: Stockholm

Försvunnet på OPEN kolla er packning

Inlägg av Lars Befring »

Försvunnet på OPEN

En vit kasse med en eduard 1/32 109 E-1, en P-36 ooch en pansarmanual saknas! Kontakta mig på

Lars-Befring@hotmail.se
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Försvunnet på OPEN kolla er packning

Inlägg av Björn Fransson »

Dessutom min Gloster Gladiator från MatchboxSIGen, en silverfärgad J 8. Den stod intill en likadan, men var puts väck när jag skulle hämta den. Maila gärna mig om du råkat få med den av misstag. bjorn.j.fransson@gmail.com
Lars Befring
Inlägg: 2326
Blev medlem: 05 feb 2012, 19:05
Namn: Lars Befring
Ort: Stockholm

Re: Försvunnet på OPEN kolla er packning

Inlägg av Lars Befring »

Kolla igenom er packning och fråga kompisarna!
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
kai
Inlägg: 949
Blev medlem: 29 jan 2012, 21:26
Namn: Kai-Mikael Jää-Aro

Re: Försvunnet på OPEN kolla er packning

Inlägg av kai »

Jag saknar en blå virkad luva, som jag förmodligen la ifrån mig i sekretariatet.
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Försvunnet på OPEN kolla er packning

Inlägg av Stellan »

kai skrev:Jag saknar en blå virkad luva, som jag förmodligen la ifrån mig i sekretariatet.
Ej sett vid städningen....

En luva, ett kungarike för en luva!
Stellan Schroeder Englund
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Försvunnet på OPEN kolla er packning

Inlägg av Björn Fransson »

Kan meddela att min Gladiator nu återfunnits välbehållen. :D Tack Olle och alla ni andra som hjälpt mig att leta rätt på den!!!
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: Försvunnet på OPEN kolla er packning

Inlägg av Henrik R »

Björn Fransson skrev:Kan meddela att min Gladiator nu återfunnits välbehållen. :D Tack Olle och alla ni andra som hjälpt mig att leta rätt på den!!!
Sånt där är ju livsfarligt! Tänk om någon nu hunnit kopiera din Gladiator när den var borta, så nu finns det 25 st som är exakt likadana. Det drar ju ned priset sen när du kolar! :-)
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Försvunnet på OPEN kolla er packning

Inlägg av Björn Fransson »

Henrik R skrev:
Björn Fransson skrev:Kan meddela att min Gladiator nu återfunnits välbehållen. :D Tack Olle och alla ni andra som hjälpt mig att leta rätt på den!!!
Sånt där är ju livsfarligt! Tänk om någon nu hunnit kopiera din Gladiator när den var borta, så nu finns det 25 st som är exakt likadana. Det drar ju ned priset sen när du kolar! :-)
Aj aj aj... Ja, det gäller att hålla rätt på sina modeller. Fast den som försökt kopiera mitt försök till riggning, med sprues, sliter nog fortfarande sitt hår. Tänkte att jag skulle fuska lite genom att välja en enkel metod. Så blev det inte. Det här med dubbla vingar är inget för oss jetbyggare. :)
Skriv svar