Män som älskar modeller.
-
- Namn: John Lindbom
Män som älskar modeller.
På måndag 28/7 kl 20.00 visar tv 1 en dokumentär om modellbyggare och deras hobby med ovanstående titel.
Mvh: John
Mvh: John
-
Re: Män som älskar modeller.
Kan möjligen vara den film som delvis spelades in på 08-OPEN 2013.
Jag blev grundligt intervjuad liksom bl.a. Jonas Dahlberg.
Snubben som gjorde filmen var mycket trevlig och hade inte de vanliga fördomarna om modellbyggare.
Uffe
Jag blev grundligt intervjuad liksom bl.a. Jonas Dahlberg.
Snubben som gjorde filmen var mycket trevlig och hade inte de vanliga fördomarna om modellbyggare.
Uffe
Vilka är fördomarna? Förvisso återfallsbyggare, men jag har inte hört nåt?
Nördig, osund, krigshetsare och/eller teknikdåre, vuxen man som leker med plastmodeller.....Andrew skrev:Vilka är fördomarna? Förvisso återfallsbyggare, men jag har inte hört nåt?

-
- Namn: Johan Erlandsson
Tja, nörd och teknikdåre stämmer i och för sig in på mig.
Johan i Hok
Johan i Hok
Nörd is the new black!
Öken-Erik
Öken-Erik
-
Just så,denstore skrev:Nördig, osund, krigshetsare och/eller teknikdåre, vuxen man som leker med plastmodeller.....Andrew skrev:Vilka är fördomarna? Förvisso återfallsbyggare, men jag har inte hört nåt?
Uffe
P.S.
Kan någon som ser filmen berätta något om den på forumet.
Jag kan inte se SvT Play här i Tyskland
Ulf bara köra ett proxy program finns en jäkla massa till diverse webläsare. Vet dock inte på förhand vilken som har en svensk proxy då man bor i sverige. Använder ständigt en proxy för att få tillgång till netflix amerikanska utbud, finns gratis proxy så stöd ingen som tar betalt 

Det kan du faktiskt visst!Ulf Lundberg skrev:Jag kan inte se SvT Play här i Tyskland
Men som så ofta är det helt korrekta svaret "det beror på". En del program kan bara ses i Sverige (men det går då att lösa med en proxy, som Robert säger) men en hel del kan man faktiskt se från hela världen. Det beror på vilka rättigheter SVT har valt att köpa eller sätta på sitt eget material. Om du t.ex. går till http://www.svtplay.se/dokumentar?rattig ... tab=titlar så får du en lista på de dokumentärprogram som just nu går att se utanför Sverige.
Tyvärr så har de inte lagt ut någon sida för den här dokumentären än så det går inte veta hur det är i det här specifika fallet.
-
Henrik och Robert:
Vad är en Proxy?
Uffe
Vad är en Proxy?
Uffe