Så Brasilien köper Gripen men
Så Brasilien köper Gripen men
var finns en JAS39C i 1/72?
Re: Så Brasilien köper Gripen men
nu förstår jag varför farbror var så Hin Håle glad och skrek tidig julafton i telefonen xD
Jobbar farbror på SAAB?
aktierBjörn B skrev:Jobbar farbror på SAAB?
-
- Kontakt:
Antagligen har brassarna fått alla sina Gripen levererade innan Revell äntligen släpper sin 39C...
dom lär tom få dom innan försvaret har fått alla sina archers xDBjörn Fransson skrev:Antagligen har brassarna fått alla sina Gripen levererade innan Revell äntligen släpper sin 39C...
-
Undrar just om tillverkaren av F-18 har ett och annat att säga till NSA och andra regeringsorgan i USA nu .......
/ Robin

/ Robin
Eller Snowden kanske. Min erfarenhet efter att ha pratat lite med amerikaner är att de accepterar att man övervakar,Robin Nilsson skrev:Undrar just om tillverkaren av F-18 har ett och annat att säga till NSA och andra regeringsorgan i USA nu .......
![]()
/ Robin
vad som är jobbigt är när det kommer ut. Blev väldigt glad när jag såg detta och jag antar att dessa kommer att levereras
utan att man måste vänta på en folkomröstning.
Jakob
Jakob Fall
AP
AP
Om dom nu släpper den. Jag hittar den inte på deras hemsida längreAntagligen har brassarna fått alla sina Gripen levererade innan Revell äntligen släpper sin 39C...
-
Revell kanske satsar på en ny F-18 istället .... eller en Rafale ....